Вікторина

1.     Яка мета українських вечорниць? (Ігри, історії, пісні, ремесло.)

2.     На Великдень був звичай – кожен повинен був хоч раз погойдатись на спеціальній гойдалці. Яка мета цього звичаю? (Очищення повітрям.).

2.Який зв’язок між немитим посудом на ніч, не накритим відром, закриванням заслінки у печі і сучасною гігієною? (Запобігання кишковим інфекціям.)

3.Як говорив народ про походження захворювань з психологічної точки зору: «Що гірше від хвороби?»(Печаль); «Від чого болять кості?»(Від злості).

4.З чого виготовляли полотно на сорочки? (Льон і конопля.)

5.Для чого чоловіки Карпат носили широкий шкіряний пояс? (Для оберігання м’язів спини та живота під час важкої праці.)

6. Під час посту люди прагнули не лише до фізичного, а й до духовного очищення. Яким чином? (Не сварилися, прощали образи, зверталися до Бога з молитвами.)

Міні - диспут на тему: «Чи винна людина в своїх хворобах?»

Думки учнів бібліотекар записує в дві колонки.

ВИННА

 • Шкідливі звички

 • Неправильне харчування

 • Недотримання режиму дня

 • Зловживання Інтернетом

 НЕ ВИННА

 • Забруднення середовища

 • Спадковість

 • Нервове напруження

 • Високий темп життя

 Питання для обговорення: До якої колонки можна віднести захворювання на СНІД, грип, туберкульоз, а до якої – травми?

 Після обговорення вчитель підводить підсумки та інформує учнів, що за офіційними даними здоров’я залежить:

 - на 20% від економічних умов;

 - на 20% від спадковості та генетичних порушень;

 - на 10% від розвитку медицини;

 - на 50% від способу життя людини, її ставлення до власного здоров’я.

 Як бачите наше здоров’я – в наших руках і нам вирішувати - зміцнювати його чи псувати.

Слайд – шоу «Я обираю»

Заключне слово бібліотекаря.

Сподіваюся, що наша розмова на цьому не закінчиться, а знайде продовження у ваших справах, прагненнях, рішеннях; що сьогоднішній захід матиме відгук у вашому майбутньому. Бажаю вам міцного здоров’я, яке допоможе впевнено йти до обраної мети.

 Список використаної літератури

 1. Антосик А. П. Здоровий спосіб життя: головні природні фактори: [рух;

фізкультурні тренування й змагання; загартування та ін.] / А. П. Антосик

// Дім. Сад. Город. – 2012. - № 7. – С. 27-30.

2. Антосик А. П. Здоровий спосіб життя: головні природні фактори: [вода; сонячне світло; їжа ] / А. П. Антосик // Дім. Сад. Город. – 2012. - № 6. – С. 28-30.

3. Антосик А. П. Здоровий спосіб життя: головні природні фактори: [повітря; чи правильно ми дихаємо? ; фітонциди] / А. П. Антосик // Дім. Сад. Город. – 2012. - № 5. – С. 21-23.

4. Антосик А.П. Здоровий спосіб життя – що це таке? / А. П. Антосик // Дім. Сад. Город. – 2010. - № 11. – С. 12-13.

5. Біг як здоровий спосіб життя // Коло. – 2012. - № 16. – 19-25 квіт. – С. 15.

6. Савкіна Т. Хочу бути здоровим: виховання потреби в здоровому способі життя

/ Т. Савкіна // Шкільний світ. – 2009. - № 34 (вер.). – С. 10-12.

7. Шпонтак І. М. Життєві навички – шлях до здорового способу життя

/ І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності. – 2010. - № 5. – С. 24-25.

 

 

Матеріал підготувала

провідний методист

Решетилівської ЦРБ                          Н. В. Кононенко


Відповідальна за випуск

директор Решетилівської ЦРБ          Н. І. Денисенко

1,2,3,4

Вгору